نرم افزار
حسابداری حسابگر دارای سرعت بالا برای
انجام کلیه عملیات حسابداری است و کلیه عملیات به صورت اتوماتیک انجام میشوند به
عنوان مثال در هنگام صدور فاکتور، نرم افزار حسابداری سند مربوط به فاکتور را به
صورت اتوماتیک صادر میکند که این عمل باعث افزایش سرعت کار حسابداری کسبوکار شما
است. به این نکته توجه داشته باشید که با یک نرم افزار
حسابداری خوب علاوه بر سرعت بالا، کاهش
هزینهها را نیز شاهد هستید.
شرکت شایگان سیستم برای رفاه بهتر کاربران خود، خدمات پس از فروش متنوعی را
دارا است که پشتیبانی از نرم افزار حسابداری به صورت تلفنی، آنلاین، ریموتی، حضوری و همچنین VIP وجود دارد.
پشتیبانی تلفنی نرم افزار حسابداری به صورت کاملا
رایگان برای بر طرف کردن تمامی سوالات شما فراهم آمده است. همچنین امکان برطرف
کردن سوالات شما با استفاده از ارسال تیکت در سایت شایگان سیستم به صورت آنلاین نیز
ممکن است که تیم پشتیبان بزودی پاسخگوی تیکت شما هستند.
شرکت شایگان سیستم برای رفاه حال کاربران خود چندین مقاله مفید از بخشهای
مختلف نرم افزار حسابداری در سایت شرکت
قرار داده است که مطالعه آنها به استفاده از نرم افزار کمک بسزایی میکند همچنین
وجود انجمن در سایت برای پرسش و پاسخهای کاربران و مدیر سایت به صورت آنلاین قرار
داده شده است.
برای برطرف شدن نیازهای کاربران امکان پشتیبانی حضوری در محل کاربران نیز
فراهم آمده است بدین صورت که پشتیبانان ما به محل شرکت شما مراجعه کرده و تمامی
سوالات شما را برطرف مینمایند.
از دیگر امکاناتی که برای کاربران فراهم آمده است امکان پشتیبانی به صورت VIP است که این نوع
پشتیبانی با پرداخت هزینه ممکن است. با پشتیبانی VIP نرم افزار
حسابداری بدون معطلی و پشت خط ماندن میتوانید
با پشتیبانان ما در ارتباط باشید. این نوع سرویس دارای دو نوع است که VIP نوع اول شامل 30
ساعت پشتیبانی تلفنی، استفاده از خدمات آنلاین و دورکاری، امکان ارسال و دریافت فایلهای
اطلاعات برنامه برای برطرف کردن اصلاحات مورد نیاز کاربران است. از دیگر امکانات
این نوع سرویس میتوان به امکان طراحی کلیه فرمهای مورد نیاز کاربر اشاره کرد.
سرویس نوع دوم VIP شامل 40 ساعت پشتیبانی تلفنی به همراه تمامی
امکانات VIP نوع
اول است به علاوه در این نوع سرویس امکان پشتیبانی حضوری در محل کاربران مستقر در
تهران و یا شرکت شایگان سیستم وجود دارد.
آخرین نوع پشتیبانی نرم افزار حسابداری پشتیبانی آنلاین ب صورت ریموتی است که ابتدا باید ابزار ریموت را روی سیستم
کاربر نصب شود و سپس با تیم پشتیبانی تماس گرفته و پشتیبان به صورت آنلاین مراحل
لازم برای برطرف کردن نیاز کاربر را انجام میدهد که کاربر کلیه مراحل انجام شده
توسط پشتیبان را به صورت آنلاین میتواند مشاهده نماید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر