نرم افزار مالی چیست و چه کاربردی دارد؟
انجام امور مالی و حسابداری
نیازمند دقت بالایی است به همین دلیل است که امروزه استفاده از نرم افزار مالی به امری ضروری تبدیل شده است. هدف نرم افزار مالی ثبت، جمعآوری و ترکیب اطلاعات مالی است به
طوری که در هر تاریخ مشخص شما را قادر به دریافت گزارشی کامل از اطلاعات میسازد. نرم افزار مالی به عنوان نرم
افزار مالی برای کسبوکار و یا نرم افزار مالی شخصی مورد استفاده
قرار میگیرد.
در پایان هر دوره مالی با نرم افزار مالی شما میتوانید عمل انبارگردانی را به راحتی
انجام دهید با این عمل موجودی کالاهای انبار و سیستم نرم افزار مالی را یکسانسازی
مینمایید.
برای این کار به این صورت
عمل میکنید که موجودی انبار خود را به دست آورده و به بخش ورود موارد مغایرت رفته
و تعداد کالاهای انبار را برای کالای مورد نظر وارد کرده و در صورت مغایرت بین
تعداد کالای شمارش شده در انبار با موجودی ثبت شده کالا در سیستم، سیستم برای
کالای مورد نظر فاکتور تعدیل (بسته به تعداد کالاهای مغایر فاکتور تعدیل نقصانی و
یا اضافی) صادر میکند و شما برای مشاهده تعدیل نقصانی یا تعدیل اضافی به بخش ورود
و خروج کالا از انبار مراجعه نمایید .
در نرم افزار مالی شایگان سیستم برای زمانی که یک حساب با چندین
حساب دیگر در ارتباط است از حسابهای تفصیلی شناور استفاده میشود. برای تعریف
حسابهای تفصیلی ابتدا گروه تفصیلی تعریف کنید و سپس حسابهای تفصیلی شناور مورد
نظر آن گروه را مشخص نمایید در بخش حساب تفصیلی شناور تمامی فیلدها همانند تعریف
حسابهای تفصیلی است و دارای 4 تب اطلاعات کلی، اطلاعات جزئی، گردش و خلاصه فعالیتها
است در ادامه باید حسابهای تفصیلی شناور را به حسابهای تفصیلی مورد نظر خود ربط
دهید.
یکی از امکانات نرم افزار مالی ارائه وبسرویس است که با بهرهگیری از امتیاز وبسرویس،
امکان تبادل بسیاری از اطلاعات بین بانک اطلاعاتی نرمافزار حسابگر نسخه 9 و
بالاتر با بانک اطلاعاتی نرمافزار دیگری که مورد استفاده کاربران حسابگر است
فراهم میگردد. به عنوان مثال دارای فروشگاه اینترنتی هستید و میخواهید بین حسابها،
اسناد، کالاها و فاکتورهای فروشگاه اینترنتی و نرم
افزار مالی ارتباط
برقرار نمایید ایجاد این ارتباط توسط وبسرویس برای شما مهیا شده است.
با نرم افزار مالی شما میتوانید برای ارسال کالاهای فاکتورهای
فروش، راننده و شرایط ارسال تعیین نمایید و اطلاعات ماشین و راننده را در سیستم
خود ذخیره نمایید.
نرم افزار مالی شایگان سیستم این امکان را برای کاربرانش فراهم
آورده است که در صورت لزوم و به نسبت کار خود امکان تعریف عطفهای صدور سند را
داشته باشند به طوری که هنگام صدور سند اتوماتیک فاکتورها و عملیات سیستمی، شما
تعیین کنید که سند مورد نظر به چه صورت صادر شود و چه حسابهایی بدهکار و چه حسابهایی
بستانکار باشند.
از دیگر امکانات منحصر به
فرد نرم افزار مالی شایگان سیستم امکان ترکیب
اسناد به تفکیک اسناد فاکتوری و غیرفاکتوری در هر روز است که با این کار اسناد
حسابداری خود را به ترتیب تاریخ مرتب میکنید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر